mercoledì 18 agosto 2010

Get out. Dare to DREAM


Una dintre cele mai mari suferinte ale mele este rutina.

Evident, uneori rutina e necesara insa pe mine ma omoara.

In ultimele luni am petrecut mult timp in casa lucrand si parca am uitat
ca lucrul care pe mine ma energizeaza cel mai mult este natura.

Nevoia de a petrece timp in natura este o nevoie umana de baza la fel
ca mancatul. Iti dai seama de asta doar dupa ce petreci 2 zile in natura fara
acces la calculator si internet.

Din pacate oamenii au uitat de natura. Sunt prea preocupati de problemele zilnice
si de lipsa de timp. Insa viata are un ciclu si daca nu respecti acest ciclu si nu stii
cand e vremea sa iei o pauza si sa iti incarci bateriile in natura, ajungi sa platesti un pret mare.

Eu nu am avut chef de lucru 3 saptamani pentru ca am uitat sa fac cel mai important
lucru pentru mine. Sa ies in natura. Promit sa nu mai fac greseala asta niciodata :)

Probabil ai citit cateva articole ale Oanei Lisetchi. Oana este persoana care iese in fiecare weekend.

Iubeste natura la nebunie si in fiecare saptamana are poze noi din locurile in care a fost.

De aceea, ne-am decis ca ea sa scrie cateva articole in perioada urmatoare despre cum sa iesi
in natura cu bani putini, cum sa cunosti anturaje noi si cum sa iti incarci bateriile pentru
orice munca ai de facut.

Viseaza. Indrazneste.Ambitioneaza-te si schimba placa cu "de maine":


Cu respect,
Pera Novacovici

Nessun commento:

Posta un commento